آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آترینا، عشق مامان وبابا

عشق پارک و تاب بازی

1391/12/9 20:04
نویسنده : مامان و بابا
918 بازدید
اشتراک گذاری

دورت بگردم همونطور که گفتم خیلی پارک رو دوست داری، اونروزی از جلوی پارک میگذشتیم هی میگفتی پار نمی تونی کامل تلفظش کنی، ولی بخاطر سرمای هوا نبردیمت و شماهم یه خورده گریه کردی، به نی نی میگی نانا،دخترهمسایمون یه عروسک خریده بود کلی گریه کردی میگفتی من من یعنی بدمش یه شما نفس خانم، بعد بهت گفتم الان زنگ میزنم بابا بیاره،تا آروم شدی بابا هم مثل همیشه قبل از اینکه بیاد خونه عین همون عروسک رو واست گرفته بود آورد الان هر وقت میخوایم بریم بیرون با خودت میاریش تازه دستشو میگیری راهش میبری فدات شدم عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رها جون
9 اسفند 91 20:31
ای جانم چه دخمل جیگری قربون خنده نازت بشم
مامان عسل
10 اسفند 91 11:35
سلام . دلمون براتون تنگ شده بود خوشحالم که دوباره برگشتینآترینا جون هم که مثل همیشه ناز و خوشگل خدا حفظش کنه براتون خصوصی گذاشتم
مامان آریا
13 اسفند 91 0:17
الهی فدات بشم عسلم
دلمون خیلی تنگ شده بود نغمه جون براتون
چقدر خوشحالم که برگشتین پیشمون


فدات شم مرسی گلم
مامان یاسمین زهرا
15 اسفند 91 17:02
چقدر خوشحالم دوباره برگشتید.عزیزم اترینا چقدر بزرگ شده ببوسیدش
ilijoon
28 اسفند 91 19:37
مامان مهنا
17 فروردین 92 16:40
سلام عزیزم بهارت مبارک