آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آترینا، عشق مامان وبابا

اولین مسافرت

1390/6/23 10:00
نویسنده : مامان و بابا
335 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامانی اولین سفرت برای من تجربه خوبی نبود و شما عزیزترینم خیلی اذیت شدی، اول از همه موقع بلند شدن هواپیما حسابی اذیت شدی و بعد تا رسیدنمون به مکزیکو حسابی بی تابی کردی وقتی که دوباره هواپیما خواست بشینه حسابی حسابی گریه کردی و بی حال شدی فدای چشمای بی حالت برم، نمیدونم چرا خیلی بیقراری و هی گریه میکنی من و بابایی که کم آوردیم دخترم اگه بدونی موقعی که گریه میکنی من چه حالی پیدا میکنم . انشاالله فردا بر میگردیم خونه مون خدا کنه حالت بهتر بشه امشب که اصلا حالت خوب نبود، الهی که همه دردت بیاد واسه من و تو همیشه خندان باشی.

خاله هدی جون از این که به من مجبت داری مرسیقلب، این عکس ها هم تقدیم به شما:

اینجا رستوران هتل هستش اینقده بی تابی کردم نذاشتم مامان و بابا شام بخورن آخه منم غذا میخوامخیال باطل

اینجاهم میدان آنجل هستش بعد از کلی بیقراری فقط رفتم عکس گرفتم و زودی برگشتمقهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله هدي
23 شهریور 90 10:48
آخ جونم!!!!!!!!!!! يه ني ني آترينا برام عكس گذاشته. مرسي خانم خوشگل. ياسمين زهرا هم اينجوري به من محبت نكرده بود كه شما كردي. خيلي خيلي ماهي يه ميليون ماچ براي آتريناي خودم
ني ني ياسي من،‌ ياد بگير. خاله هدي اونور دنيا يه ني ني ناز ديگه داره
مرسي مامان آترينا جونم.

خاله جون شما مرسی آخه دخمل من تا حالا فقط یه خاله جون داشت حالا شدن 2تا خوش بحالش دیگه
فریده مامان تانیا
23 شهریور 90 15:21
ببخشید شما کجا زندگی میکنید


لاپاز
مامان یاسمین زهرا
24 شهریور 90 1:46
ماشاا.... هر روز خوشگل تر میشی
مامان ماهان عشق ماشین
24 شهریور 90 11:14
آخیش.بخاطر تفاوت ارتفاع و فشار گوشش درد گرفته بوده.اینبار حتما یه چیزی بده بمکه.یا پستونک یا شیشه شیر یا بهتر از همه شیر خودتون.
مامان آریا
24 شهریور 90 17:32
سلام دوست خوبم .چه عجججججججججججب دیگه من و اریا داشتیم واستون نگران میشدیم اخه هیچ وقت اینقدر دیر اپ نمیشدین.ولی خب خدا رو شکر که حالتون خوبه:.X.عزیزم خیلی هم نگران بیقراری اترینا جون نباش .به نظر من که جیگر خاله فقط یه کم با شرایط جدید غریبی میکنه.الهی قربونش برم چقدر بزرگ شده مواظب خودتون باشین
بابای مهرسا
24 شهریور 90 23:14
خیلی خیلی ناز شده...