آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

آترینا، عشق مامان وبابا

سفر به لوس کابوس

1390/7/11 4:25
نویسنده : مامان و بابا
592 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز ما اومدیم مسافرت، آخه تا آخر این هفته فقط مکزیک هستیم، ما در شهر لاپاز در ایالت باخا کالیفرنیا(Baja california) (در زبان اسپانیایی ج رو خ تلفظ میکنند) زندگی میکنیم این ایالت بخاطر خلیج کالیفرنیا و از همه مهمتر فرار گرفتن در کنار اقیانوس آرام بسیار توریستی است. شهر لاپاز کنار خلیج کالفرنیا است اما شهر های کابو سان لوکوس  و سان خوزه د کابو که معروف به لوس کابوس هستند در کنار اقیانوس آرام قرار دارند. اینجا اکوسیستم را به طور کامل حفظ کردند بطوری که ما امروز ماهی های زینتی و انواع دیگر ماهی را به راحتی در آب دیدیم؛ و انواع پرندگان دریایی از جمله پلیکان به وفور در اقیانوس به روی صخره ها قرار داشتند و از همه جالب تر دیدن دلفین بود کلا اکوسیستم طبیعی بسیار زیبایی دارد، و من در شگفتی فراوان از عظمت پروردگار و خالق بی همتا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان رهام
10 مهر 90 11:42
مرسي عزيز دلم كه به وب من و رهام سر زدي
مامان یاسمین زهرا
10 مهر 90 14:35
همیشه به سفر.
مامان آریا
10 مهر 90 19:33
عکسایی که گذاشتی واقعا قشنگ بودن چه صخره های قشنگی فکر کنم ما تو ایران صخره نداشته باشیم لب دریا یا شایدم باشه و من ندیدم ولی قشنگ تر از همه عکس شوکولوی خاله بود
دایی احسان
11 مهر 90 1:15
فدات بشم اترینا که خیلی زیبایی خوش بگذره دایی جون ایول دوست دارم یک دنیا تو و مانی رو
مامان رامیلا
11 مهر 90 8:24
الهیییییییییییییی، چه نازه، همیشه به سفر، خوش و خرم باشید .
مامان عسل
11 مهر 90 8:34
هميشه به سفر خوش بگذره
مامانbaby
11 مهر 90 22:27
اترینا جونم من و دایی هومن دلمون میخواد زودتر ببینیمت گلم سرویس تخت وکمدت رو دیدم مبااااااررررک عزیزم خیلی خوشکل هستن من ودایی و babyدلمون برات یه کوچولو شده بووووووووووس
خاله هدي
12 مهر 90 11:08
چه جاي زيبايي! انشااله هميشه به شادي و سفر و گشت و گذار. از حالت آترينا جونم معلومه كه اونم كلي بهش خوش گذشته. درضمن ممنون از اينكه جوياي حالم بودين.مرسي
دختر یلدا
12 مهر 90 13:47
سلام امروز برای اولین باراز وبتون دیدن کردم ماشاله دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه انشاله هرجا هستید خوش باشید اگر افتخار بدید لینکتون کنم یه عالمه بوس برای خانومی
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 17:03
همیشه به سفر.کادوهای خوشکلت هم مبارک.
سارا-سبا
12 مهر 90 19:02
سلام چه دختر ناااازي ايشاللهكه جشن 120 سالگيش باشه ماشاالله
مامان ویانا
13 مهر 90 0:51
سلام اترینای گلم خوبی خاله عروسک خانم رفتی کالیفرنیا خوش بگذره عزیزم می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت به ما هم سر بزن عزیزم