آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آترینا، عشق مامان وبابا

نمی دونم چکار کنم

1390/7/13 10:22
نویسنده : مامان و بابا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام هستی من الان که این پست رو مینویسم شما خوابیدی البته این چند روز حسابی خسته شدی و بخاطر گرمی هوا و شرجی بودنش خیلی اذیت شدی و امروز خیلی بی تابناراحت. عزیزم خیلی نگرانم ما روز شنبه از مکزیکو به سمت فرانکفورت آلمان پرواز داریم مسیر بسیار طولانی هستش دقیقا 11 ساعت و 50 دقیقه بر فراز اقیانوس اطلس پرواز داریم موقع اومدن من که حسابی اذیت شدم و یه کوچولو هم میترسیدم حالا که شما هستی خیلی نگرانم خدا کمک کنه شما اذیت نشی؛ خسته نشی واقعا نمیدونم چکارکنم، بعد که انشاالله به سلامتی برسیم ایران ما مجبوریم بمونیم خونه مامی جون تا بابایی بره کاراش رو انجام بده تا انشاالله بعدش بتونه از پایان نامه اش دفاع کنه، از طرفی من هم باید حسابی به درسام برسم و کارای ناتموم رو انجام بدم، آخی دخترم درس خوندن در عین لذت بخش بودن ولی بسیار سخته، الان من و بابا باید از مراحل رشد و تکاملی شما لذت ببریم ولی بابا مجبوره بره دانشگاه، منم مجبورم در طول روز چند ساعتی به درسام برسم  مامانی میترسم بیشتر در دل کنم روی شما اثر منفی بذاره ولی بدون من و بابا خیلی سختی کشیدم و فعلا هم باید بکشیم و تو عزیزترین هم شدی پایه سختی ما تا بتونیم به یک تعادل برسیم.

نمونه دیگه از هنر عکاسی مامان *غروب آفتاب سواحل باخا کالیفرنیاسور*

پوشش گیاهی غالب در اینجا گونه کاکتوس هستش، این هم عکس دنیای من در کنار کاکتوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کاکل زری یا ناز پری
13 مهر 90 12:06
با داشتن دختر عسلی به اسم آترینا سختی ها شیرین می شود تحمل کن عزیزم خدا با شماست
دایی اسی
13 مهر 90 15:12
اترینا جون پیشه دایشه تازه میخواد عشق کنه میخوام همش با اترینا باشم تمام وقت خودم میریزم پای اترینا جون ok
خاله فهیمه(مامان زهرا)
13 مهر 90 22:48
سلام
ماشالا چه دخمل نانازی
بهتون تبریک میگم که تونستین تنها و دور از وطن آترینا جونو به دنیا بیارین و به این مرحله برسونینبه نظر من که خیلی سخت میاد
اصلا نگران نباشید همون خدایی که تا اینجا کمکتون کرده همیشه کنارتونه
راستی لینکتون کردم و خوشحال میشم لینکم کنین

دختر یلدا
18 مهر 90 7:20
سلام خانومی روز جهانی کودک و ماهگرد شما هم با کمی تاخیر مبارک باشه ان شاله تا الان صحیح و سالم به ایران رسیدید خوش اومدی خانوم گل کیمیای من هم وزنه تعادل سختهیای ما توی زندگیمونه و خدای بزرگ این فرشته های کوچولو را به ماداده تا به ما بفهمونه چقدر دوستمون داره خوش بگذره