آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آترینا، عشق مامان وبابا

تغییرات دلربای من

1390/10/17 22:02
نویسنده : مامان و بابا
631 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم هر لحظه که میگذره بزرگتر و زیباتر و شیرین تر میشی، عزیزم مامی جون برای شب یلدا یک جفت گوشواره خوشگل هدیه بهت داد، که الان گوشت کردم و گوشواره های نوزادیت رو درآوردم. روشنایی بخش زندگیم خدا رو شکر دیگه انگشتای دستت رو نمیخوری و حالا به انگشتای پاهای زیبایت علاقمند شدی، خیلی به روروکت علاقه داری وحسابی باهاش بازی میکنی فدات بشم که خیلیی هم به من وابسته شدی و گریه های لوس لوسیت واسه  این که بغلت کنم ، از خود بیخودم میکنه. این روزا علاقه زیادی به کنترل تلویزیون و گوشی تلفن و انواع سیم برق داری، اسباب بازی کلا دوست نداری و بازی نمیکنی و تا میتونی به وسایل پر خطر رو علاقه نشون میدی، بعضی شبا تا صبح خوب نمیخوابی، غذا هم سوپ ماهیچه خیلی دوست داری ولی فرنی و حریر بادوم و سرلاک دوست نداری، از این ماه غذاهای جدیدتری رو تجربه میکنی که امیدوارم خوشت بیاد و با اشتها میل کنی، هنوز هم از مرواریدای قشنگت خبری نیست و من وباباجون حسابی منتظر مرواریداتیم. قربونت برم الهی که بلا گردونت بشم تا میتونی خودت رو واسه من لوس میکنی ولی وقتی من خونه نیستم؛ دختر خیلی خوبی واسه مامی جون و دایی احسان و بابا رضا هستی. همه رو حسابی دلبسته خودت کردی حالا موندن هر وقت از اینجا بریم چطور دوری نازدونم رو میتونن تحمل کنن، مامی جون واسه همین خیلی وقتا غصه اش میگیره، مامان مریم هم خیلی دلش واسه یکی یه دونم تنگ شده عمه های مهربونتم مرتبا تلفنی جویای حال و احوالت هستند از کارات میپرسن ولی هر کاری میکنم پشت تلفن براشون سر و صدا نمکنی تا خوشحالتر بشن.همه خیلی دوست دارن یکی یدونه ام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان مبینا
19 دی 90 23:32
ماهگرد هفت ماهگیت مبارک باشه آترینای عسل.واقعا به مامان بزرگ ها حق میدم که نتونن دوری تورو تحمل کنن
مامان آریا
20 دی 90 11:49
اترینا جان عزیز خاله هفت ماهگیت مبارک عزیزم واقعا که دختر ناز و شیرینی هستی
مامان رهام
21 دی 90 10:51
سلام عزيزم 7ماهيگيت مبارك قند عسل.شما قصد داريد دوباره برگريد.يعني ايران نمي مونيد؟خيلي ماه آترينا جونم


نه خدا رو شکر دیگه ایرانیم
عمه می نا
27 دی 90 0:09
ای جووووووووووووونم چه دخمل نازی دارید.... هفت ماهگیت مبارک فرشته کوچولو
بابای مهرسا
4 بهمن 90 7:49
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم •..¸.¸.•*'¤°.¸¸.••..¸.¸.•*'¤°.¸¸.••..¸.¸.•*'¤°.¸¸.••..¸.¸.•*'¤°.¸¸.• •..¸.¸.•*'¤°.¸¸.•سلام آپم زود بیا.... •..¸.¸.•*'¤°.¸¸.• •..¸.¸.•*'¤°.¸¸.••..¸.¸.•*'¤°.¸¸.••..¸.¸.•*'¤°.¸¸.••..¸.¸.•*'¤°.¸¸.•
بابای مهرسا
4 بهمن 90 22:53
سلام ممنون از حضورتون لبتون خندون
مامان پارسا
11 بهمن 90 14:19
سلام به آترینا گلی خانم گلی به مامانی بگو بی زحمت لطف کنن و اسم شهرتون رو به ما بگن آخه اسم دوستای پارسا رو با شهرشون ثبت می کنیم.مرسی-
مامان رهام
13 بهمن 90 10:33
سلام دوست خوبم دلم براتون تنگ شد پست جديد بزار لطفاً دلمون برا آترينا جون تنگ شده
مامان آریا
14 بهمن 90 1:12
سلام خاله جون ...حال شما واترینا جون خوبه؟ هیچ خبری ازتون نیست...و نه هیچ عکس جدیدی ...اترینا حتما خیلی بزرگتر شده...خوب غذا میخوره؟دندوناش چی دراومده یا نه؟ ما دلمون براتون تنگ شده
مامان آرتین
25 بهمن 90 16:09
سلام چه دخمل نازی با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم به ما سر بزنین
مامان خانم
3 اسفند 90 14:48
الهی زنده باشه موش موش من اسم دختر منم آترینه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 اسفند 90 18:05
سلام.خوبی خوشمل خانوم.کم پیدایین؟